tisdag 9 februari 2016

JAG VAR VAKEN

Jag var inte i obalans, inte ledsen eller hade dåliga funderingar, jag
mådde inte speciellt dåligt ... jag var bara så otroligt pigg.
Ja, jag somnade som jag skulle igår kväll. Bara för att vakna någon
timme senare ... och kunde inte somna om. Helt otroligt. Här satt
jag mitt i natten och kunde inte lägga mig ner. För varje gång
jag lade mig ner slutade det med att jag låg och stirrade rakt upp i
taket. Hur kul är det?
Så jag gjorde det näst bästa ... slog igång datorn och drog iväg
ett parti patiens.
Så idag är jag väl inte den allra piggaste. Allt har sina konsekvenser.
Så på grund av nattens pigga "jag", sitter här nu en dödstrött "jag".
Får hoppas jag vaknar till liv snart ... måste ju iväg om en liten
stund.

Jag hoppas ni är lite mer vakna och har fått en bra sömn i alla fall.
Ni får ha en fantastisk dag, och var rädda om er där  ute. :)

Godmorgon alla själar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar