fredag 5 februari 2016

VÅR FREDAG

Måste ju erkänna att det kändes lite märkligt att gå från kontoret idag och
veta att det är Fredag. Det blev en väldigt kort vecka ... och inte ens datorn
följde med hem ikväll. :) :) 
Nej, den här helgen blir det inget jobb ... det blir istället till att ta hand om
min dotter, se till att det är någorlunda undanplockat och bara ha en
bra helg. Om inget annat så vill jag inte att Beatrice fingrar skall börja
klia efter att få börja städa igen. hahaha

Ikväll stod Pernilla och Teddy för middagen. Och för Beatrice var det bara
att få det serverat på sängen. Ingen dålig service, eller hur? hihi

Nu blir det sängen för min del. Jag hoppas ni andra haft en lika lugn och
behaglig kväll som mig. Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt
god natts sömn.

Hörs i morgon igen. Sov gott alla ...... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar