torsdag 18 februari 2016

DET BÖRJADE ...

... inte så värst bra idag. Vaknade full av riktigt rå trötthet och
irritation ... och inte blev det bättre att att behöva springa omkring
och leta efter kopplet när Bandit skulle ut.
Och när jag sen kom ut ... ja, då möttes jag av vitt, vitt, vitt.

Nåja, jag är i alla fall på benen, påklädd och sitter med mitt
morgonkaffe i köket. Jag får väl hoppas att kaffet kan göra susen
och ge mig lite energi ... det behöver jag. :)

Ni andra får i alla fall ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute,
ta vara på dagen ... och var snälla mot varandra.

Godmorgon alla ......


2 kommentarer:

  1. Jag skickar dig en kram och hoppas att din dag blir bättre än din morgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev genast MYCKET bättre efter att jag fångat din kram. :)

      Radera