fredag 5 februari 2016

IDAG BLIR DET ...

... kontoret som gäller ...  mot bättre vetande. Jag har haft en väldigt
vaken och orolig natt.
Beatrice fick ett yrselanfall igår kväll. Tror att hon kanske reste sig
för häftigt från sängen ... och på allt så spänner säkert foten också. Nu har
hon ju varit sängliggandes sen Onsdag så man kan ju bara hoppas på
att detta var anledningen till gårdagens yrsel.
Och även om det inte var en stor attack ... den gick över så fort hon kommit
till sängen ... så fick det ändå mig i vanlig ordning att jaga upp mig.
Efter det var det nästan stört omöjligt att somna. :(

Nu blir det till att hälla i mig massor med kaffe innan jag sticker iväg till
bussen.
Jag hoppas ni andra sovit gott inatt och vaknat pigga och glada.
Ni får ha en superhärlig dag och var rädda om er där ute.

Godmorgon på er...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar