fredag 12 februari 2016

FICK EN KLUBBA I HUVUDET

Ja, det kändes som jag fick en klubba rakt i huvudet igår kväll. Plötsligt
satt jag rakt upp och ner på köksstolen och bokstavligt talat slocknade.
Så strax efter 19 var jag bara tvungen att lägga mig i sängen ... för att
inte ramla från stolen och sova på golvet istället. :)
Och jodå, jag somnade som en sten när jag lade huvudet på kudden, och
sov HELA natten ... ända tills 04.00 ... sen var det kört. :) Kroppen tyckte
jag sovit tillräckligt länge, så det var bara till att kliva upp. Så ja, jag har
suttit här i köket sedan 04 och varit väldigt, väldigt vaken.
Kan tänka mig att jag kommer bli vråltrött i eftermiddag. hihi

Nu blir det kaffe och en riktigt bra och lååång morgonstartsträcka. Kan
inte minnas när jag hade det sist. Så jag kommer garanterat att få en 
strålande dag.
Jag hoppas ni också får en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara
på dagen och varandra.
Ha det bäst ... hörs sen.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar