onsdag 24 februari 2016

ÖVERBLIVNA BILDER

Dags för lite rensning.
Jag vet, en del av dessa bilder har jag säkert redan lagt här på 
bloggen. Men jag är ganska dålig på att rensa bort och sopa
undan bilder som jag tar med mobilen.
Jag har ofta flera hundra bilder liggandes där. Inte bra ju. :)

Men nu åker åtminstone en del av alla bilder. Måste ju ha
undan och göra plats för fler onödiga bilder. hihi

Här är både överblivet, dubletter, dåliga bilder. Ja, här är väl det
mesta som bara ligger och skräpar i telefonen. MEN ... vill ju inte
bara kasta bort eftersom jag faktiskt gett mig tid att dra fram
kameran. :) :) :) 
Och nej, jag har inte kollat. Tog ett genomsnitt bara och slängde 
upp en del. 

Ni förstår vart mitt hjärta ligger va?? hahaha
































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar