måndag 15 februari 2016

FÖRHÄXAD

Veckans filmtips är kanske inte så mycket ett filmtips. Men jag känner att jag
ändå vill dra fram denna tidlösa serie, 8 säsonger som gick under åren
1998 - 2006.
Ja, tidlös vill jag absolut kalla denna underbart härliga TV-serie. Trots att det
gått 10 år sedan serien gjorde ett sista framträdande, är stjärnorna fortfarande
uppmärksammade, och det finns fortfarande fans runt om i världen som har
event, där vem som helst kan komma och få en träff med en och annan
rollfigur. :)

Jag känner att det nog inte behövs någon direkt presentation. Men för den
som möjligtvis har missat ......
Systrarna Halliwell har ärvt något annorlunda än vad många andra ärver av
sina föräldrar. De har ärvt förmågan att frysa tid, flytta saker med tanken, se
tid och rum. De har ärvt magiska krafter.
Men det är inte lätt att kombinera detta med det vardagliga som att ha ett
jobb och en relation.

Vill ni se hur det slutar ... kolla in denna TV-serie "Förhäxad, säsong 1-8".
För jag lovar ... det finns verkligen en riktigt bra början och ett suveränt slut.
Och allt däremellan ... outstanding. :) 

we

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar