fredag 26 februari 2016

VÅR I LUFTEN OCH FÖDELSEDAG

Det kändes nästan som vår i luften när jag åkte hem från jobbet idag. Jag
åkte hem redan vid middagstid ... ville inte låta tjejerna ligga ensamma för
länge, speciellt inte Beatrice som varit mer eller mindre borta nu med så
hög feber. Och det var så himla skönt väder ute att jag nästan glömde varför
jag hade gått från jobbet till en början. Jag var helt förundrad över det
fina vädret. hahaha
Japp, nu kan jag snart börja ta mina "sol"bilder igen. :) :) :) 

Nu skall jag kolla till tjejerna och se om de möjligtvis orkar äta något. Det
har ju varit lite si och så med den delen de senaste dagarna.

Och innan jag slutar ... min söta kollega fyller år idag. Så jag skänker henne
och alla andra små födelsedagsbarn en extra tanke och ett stort grattis
med denna söta ros. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar