söndag 28 februari 2016

DET FINNS INGET MYSIGARE ...

... än att komma hem till Dennis och Dessi och se när barnbarnet springer
rakt in i famnen på mig. Snacka om att jag får dubbla hjärtslag. :) :) :) 
Det blev en snabbvisit. Eftersom Beatrice ändå låg till sängs och jag skulle
ut med Bandit, tog jag mig en sväng på kaffe och wienerbröd. Alltså nej, det
kan jag inte motstå. Det är nästan lika inbjudande som barnbarnsmys. hihi

Nu är det kväller. Skall fixa till mig för natten och sen blir det en tiiiidig kväll.
Jag är otroligt trött ... fattar själv inte varför. Men sova måste jag nog göra om
jag inte skall sitta och somna i köket ikväll också. :)

Så hör jag inte av mig mer ikväll så har jag däckat. Och ni andra får i så fall
ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar