tisdag 9 februari 2016

NYA KONTORET

Nu är vi igång på allvar på det nya kontoret ... mitt uppe i stan. :)
Och ja, jag åker buss ... varje morgon ... och varje kväll. Trodde jag
faktiskt inte om mig själv. hihi
Men det fungerar riktigt bra. Och jag stortrivs på det nya stället.
Det är mycket mindre, gemytligare och mer familjärt på något
konstigt vis.
Nu träffar vi inte övriga kollegor lika mycket, eftersom vi har mer
än ett kontor ... och det är ju trist. Men det blir väl desto trevligare
när vi väl ses ... får ju tänka lite positivt. hehe

Jag har fått ställa om mig något. Mina morgonrutiner har blivit
lite kortare. Men i gengäld tar jag igen det på bussen på väg till
jobbet. Och på kvällen har jag lite tid att reflektera dagen och sitta
i mina egna små funderingar innan jag kommer hem till allt
annat. :) Och det är faktiskt riktigt behagligt att ha den stunden
för mig själv ... där på bussen. :)

Ja, jag ser massor med fördelar med flytten. Och nu längtar jag mer
än någonsin till de ljusare dagarna då det faktiskt kan vara mysigt
att ta lunchrasten utomhus och upptäcka vad som finns i krokarna. :) :) 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar