onsdag 15 juni 2016

SEGEDAGEN

Idag var det Segedagen. Och så klart var vi ju tvungna att ta oss dit någon
timme så Alexander fick hoppa lite och vi andra fick en liten dos
av det sociala.
Skall jag vara riktigt ärlig var jag inte ett dugg sugen på att ge mig av
hemifrån. Jag var ganska trött ... redan då ... och kände egentligen bara
för att slappa hemma.
Men jag hade bestämt med Alexanders gammelfarmor, och dessutom behövde
Alexander komma ut på lite nya äventyr. Jag är glad att jag åkte iväg i alla 
fall. Det var riktigt trevligt. Och som sagt, man behöver ju vara lite social 
mellan varven. :)

Nu är det hög tid för sängen. Alexander och Beatrice slocknade som två
furor när vi väl kommit hem. Och ja, jag får väl försöka komma till ro jag
med.
Jag hoppas ni haft en lika bra kväll. Ha nu en ordentligt god natts sömn,
så hörs vi i morgon igen.

Sov gått folket ......













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar