fredag 17 juni 2016

EN STYCK ...

... Alexander återförenades med sina föräldrar ikväll. Och även om
jag tycker det skall bli skönt att få rå om mig själv igen efter den här veckan,
måste jag ju säga att det var riktigt tomt när vi kom hem ikväll.
I en vecka har det varit inomhus- och utomhusaktiviteter ... varje dag, 
duschning, tvättning, tandborstning ... varje dag, bus och blöjbyten ... varje 
dag. Ja, det är ju aktiviteter jag inte är direkt van vid för många dagar i 
sträck. Så ni kan ju tänka er ... jag är ganska trött ikväll.
MEN ... jag skulle inte vilja vara utan det. Ja, det är faktiskt så bra att jag till
och med bestämt med Dessi och Alexander i morgon igen. Ytterligare
aktiviteter står på schemat. Så därför tänker jag krypa ner under täcket nu så
jag kan vara pigg i morgon när jag åter träffar barnbarnet för några
timmar.

Jag hoppas ni haft en riktigt bra dag och får en god natts sömn.
Ha det bäst där ute i stugorna så hörs vi i morgon igen.

Sov gott folket ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar