söndag 5 juni 2016

GALET HÄRLIG DAG

När jag bara slocknar så där på kvällen ... utan problem ... ja, då vet jag
att jag haft en toppendag. :)
När vi långt om länge kom utanför dörren igår eftermiddag, hade jag
nog mer än gärna lagt mig i sängen istället ... kände mig en aning
trött. Men det försvann ganska snabbt. För tillsammans med Beatrice
och Alexander blev det verkligen ett äventyr ... både till stranden och
uteservering. 
Vi hade det riktigt mysigt. När vi väl kom innanför dörren senare på
kvällen var vi lika trötta allihop. Det dröjde inte länge förrän Alexander
slocknade. Och när han väl slocknat ... ja, då kom tröttheten över både
mig och Beatrice.
Jag hade inte en tanke på att slå igång datorn ens, och DÅ är jag
trött. hihi

Nu blir det morgonkaffe medan det är tyst här i huset. Sen blir det nog
lite jobb innan vi startar dagen med ännu mer familjemys.

Jag hoppas er dag igår var lika härlig och att ni får en toppendag även
idag.
Ha det nu så bra ni bara kan där ute ... och var rädda om er och ta
hand om varandra.

Godmorgon på er ......
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar