måndag 20 juni 2016

BÄSTA BESÖKET

Jag är inne på min andra semestervecka nu. Det känns inte riktigt som
jag haft någon direkt än, men idag fick jag ändå lite tid över
till att besöka bästa vännen.
Det var alldeles för längesedan. Och idag var det så välbehövligt ... jag
behövde verkligen få tid för att bara vara och så klart lite tantskvaller
på köpet. hihi

Nu när jag kommit hem och fått käk i magen, är jag helt slut. Vet inte
om det beror på den väldigt tidiga morgonen eller all den negativa
energin som jag haft runt mig de senaste dagarna ... men jag är så himla
trött så jag känner att jag måste få mig en liten siesta, trots att det faktiskt
börjar lida mot kvällen.

Ja, nu är det jag som vilar lite ... med risk för att inte kunna somna sen
i kväll. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar