tisdag 21 juni 2016

EN KAMERA FÖR MINA ÄNDAMÅL

Jajamen, jag fotograferar hellre än bra. Jag tar bild efter bild, lägger in
på bloggen och tycker det är suveränt roligt. Och jag kan bara tänka
mig en del som kanske tycker att bilderna är lite si och så. Och jo, jag håller
fullkomligt med.
Det kanske inte blir BRA bilder. Jag ser att de är dåliga ... synen är det
inget fel på. hihi
Dock blir det suveränt tråkigt om det inte finns en enda bild, bara text.

Jag skulle allt bra gärna vilja ha en riktig kamera. Det blir inga bra bilder
med mobilen ... åtminstone inte när JAG fotograferar. Och jag var på väg
för ett tag sedan och skulle handla en kamera. Jag hade till och med kollat
in på nätet vilken kamera jag skulle kunna tänka mig. Sonen följde 
med ... och satte igång hjärnverksamheten i affären genom att ifrågasätta 
vissa funktioner. Ja, vad tror ni hände? Jag gick från affären ... UTAN 
kamera.

Så nu sitter jag åter igen och kollar på nätet om jag kan hitta något som
skulle kunna fungera för mina ändamål ... att få braaaa bilder istället
för bara bilder. :) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar