fredag 24 juni 2016

MIDSOMMARAFTON ...

... är nästintill över och det blev senare ... mycket senare ... än vad
jag tänkt mig. Jag ville egentligen vara hemma långt innan jag
trodde att åskovädret skulle dra in över stan igen. Det var ju vad SMHI
utlovat.
Men väl hos Dennis och Dessi ville Alexander självfallet att farmor och 
faster skulle stanna ... och så småningom natta honom. hihi
Inte kunde jag åka hem då inte. :) :) :) 

Nu tänker jag släcka ner datorn innan det sätter igång på allvar. Jag har
redan sett ett par blixtar men än så länge är det nog ganska långt
härifrån. Hade ju önskat att det kunde hålla sig långt härifrån också.
hahaha

Jag hoppas ni haft en härlig midsommarafton med nära och kära och
får er en riktigt god natts sömn.
Sov gott alla och dröm sött ... hörs om några timmar. :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar