söndag 26 juni 2016

OCH VI SKULLE ...

... vara hos Dennis och Dessi 16 på middag. När klockan var halv
kom Pernilla och sa "skulle inte vi äta fyra?" Jag satt alltså
fortfarande i nattskjortan, och var fullt upptagen i datorns värld.
hahaha
Snacka om att jag fick fart ... tur att jag visste var allt låg, så det gick
undan minsann. hihi
Vi var fyra när vi åkte dit ... och ja, vi var helt plötsligt fem när vi åkte
hem igen. Alexander hängde på ... han ville ut på äventyr. :) :) :)

Och nu säger vi godnatt härifrån. Tror jag snackar för oss alla när jag
säger att det är tröttigt värre. :)
Jag hoppas ni haft en riktigt bra Söndag och får en kanonkväll.
Ha nu en ordentligt god natts sömn med glada drömmar.

Hörs i morgon igen ... sov gott alla ...... 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar