onsdag 29 juni 2016

VAD HÄNDER I VÄRLDEN

Alltså, vad är det som händer???
Precis när jag skulle in och lägga ett kvällsinlägg här på bloggen
igår kväll, upptäckte jag till min fasa att de hade live TV från Turkiet och att
det just då hade varit ett bombattentat på flygplatsen Atatürk.
Jag fastnade ... och satt fast här och kollade halva natten.

Alltså, det är ju fasansfullt. Mina tankar irrar omkring och jag förstår
inte vad tusan det är som händer. Detta har ju nästan blivit
"vardagsmat" ... det är bombattentat HELA tiden överallt.
J ... A kriminella idioter som håller på så här. Usch och tvi ...

Jag är inte lika duktig som många andra på att ta reda på exakta
fakta eller hänga med i allt som händer. Jag ser det genom en vanlig
civilists ögon och tänker på alla oskyldiga som drabbas ... oavsett om
det är någon organisation eller sympatisörer. Och ja, jag blir illamående
när jag tänker på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar