lördag 25 juni 2016

I SIMSVÄRLDEN

Ikväll fick jag äntligen inlagt SIMS på min dator igen. Problemet
var att det var SIMS 4, som jag egentligen inte alls vill ha. Men jag
tänkte att det var bättre än ingenting. Och jag har verkligen saknat
att spela SIMS. hihi
Dock hade jag ju glömt vissa väldigt viktiga detaljer ... att spara mellan
varven för att inte förlora något om spelet plötsligt skulle stänga ner.
Det var alltså precis det som hände. Jag höll på jättelänge med att bygga
och få till ett hus som jag var supernöjd med. Precis när jag skulle börja
spela med min lilla familj som jag skapat, stängde hela spelet ner sig.
Och ja, när jag väl kom in i spelet igen ... hade jag fortfarande min
familj ... men INGET HUS. Hmmmmmm
Kan tänka mig att det var signalen att jag inte skulle sitta längre utan
istället krypa ner under täcket för några timmars sömn. Så jag får väl
göra det då.

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni haft en bra dag och en lika skön
kväll. Ha nu en riktigt god natts sömn med glada drömmar, så hörs vi
i morgon igen.

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar