onsdag 15 juni 2016

HAN HAR VARIT AKTIV

Det är inte utan att jag känner mig väldigt stolt över barnbarnet
mitt, som utan vidare tar och hjälper farmor när det behövs.
Han är sååå hjälpsam det lilla livet, som snabbt som ögat tog tag i
tvättkorgen när det var dags att gå ner till tvättstugan. :) :) :) 
När vi sen kom upp från tvättstugan chockade han mig ordentligt genom
att krypa ner under täcket och somna ... utan att vilja ha med mig bredvid
sig. Han som annars brukar vilja att man ligger bredvid en stund när han
skall somna. :)
Snacka om att han måste ha varit trött.

Det KAN vara så att tröttheten tog överhand tidigare idag när vi mötte
upp hans pappa en stund när han hade fika. Alexander blev överförtjust
när han fick klättra upp i lastbilen ... som en riktig karl. hahaha

Ja, det är bra. Alexander behöver sin sömn för att sen orka med fler
aktiviteter längre fram idag. :) :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar