söndag 26 juni 2016

DET ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE

Vaknade superduper tidigt och tänkte som vanligt klicka in mig på datorn
och surfa runt bland nyheter, som jag alltid gör på mornarna medan jag
dricker mitt morgonkaffe. Men av någon anledning kom jag inte så långt.
Istället lagade jag kaffe ... och hamnade sen inne på SIMS. Alltså, snacka
om beroendeframkallande. hahaha
Och nu när jag börjat spela det igen gäller det att ha lite självdisciplin, så
jag inte blir ännu mer osocial än vad jag redan är, som inte gör NÅGOT
annat än spelar SIMS. hihi

Men jag kör väl en stund till. Ingen annan är vaken ... och då kan jag ju
passa på. :) :)
Jag hoppas i alla fall att ni får en toppendag. Var nu rädda om er där ute,
och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar