fredag 24 juni 2016

JAG GJORDE DET IGEN

Yes, jag var uppe i morse, gick och lade mig igen ... och somnade. Vaknade
inte förrän Dessi sen ringde för att kolla vilken tid vi skulle träffas. hahaha
Den här gången får jag väl skylla på åskan då. Gick ju inte att sova så
bra inatt när åskan smällde och förde väsen utanför fönstret. :) :) :) 
Jag är i alla fall himla glad att den gett med sig. Och jag hoppas den håller
sig borta när jag är iväg så jag slipper möta blixtar och dunder medan
jag är ute. :)

Och igår hade vi så klart en helmysig dag. Det blev både shopping och mat,
och glassätning. 
Och jag behöver väl inte tala om att lilla Alexander gör mina dagar? hihihi
Han är en riktig charmör som gärna vinkar och säger hejdå till folk ... när de
är en bit bort, och som gärna springer iväg så man måste jaga honom.
Han tyckte det var jättekul. Visst tyckte hans farmor också det ... ända tills
jag kom hem och var dödstrött. Ja, det är rena gympapasset att umgås
med mitt älskade barnbarn. hahaha




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar