måndag 14 mars 2016

KAN DET VARA MATEN

Satt här hemma igår kväll och mådde allmänt på topp. Jag och
Beatrice hade varit ute med vovven och jag hade förberett mig för
en mysig kväll med kaffe och datorn när jag plötsligt fick
superont i magen. Jag lovar ... det kändes som tusen knivar skar
igenom.
Jag var tvungen att ta ett par tabletter och krypa ner i sängen. Jag 
kunde alltså inte sitta rakt upp.
Ja, smärtan har ju försvunnit. Men nog för att jag blev orolig alltid.
Tidigare på kvällen hade vi käkat hemmagjord kebabtallrik. Och jag
funderade ett tag på om det kunde varit maten. Jag åt inte speciellt
mycket ... orkade inte ens äta upp det som fanns på tallriken. Så jag
tycker det är konstigt om det skulle vara maten.
Men den smärtan tror jag inte jag någonsin haft tidigare. :( 

Nu är i alla fall allt okej. Jag sitter med mitt morgonkaffe och förbereder
mig för en härlig dag på jobbet. :)
Och jag hoppas ni får en lika bra dag. Ha nu det fantastiskt och var
rädda om er där ute.

Godmorgon på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar