söndag 27 mars 2016

PÅSKDAGEN

NU har jag äntligen landat hemma efter en HEL eftermiddag och kväll
med bästa barnbarnet. Det blev både besök på tivolit och farfar hans.
Dock var det ju något kyligt. Och när vi väl landade på kyrkogården
var det så pass kallt att det knappt gick att sitta på bänken.
Ja, det är inte utan att jag längtar efter sol och värme, just för sådana
här besök. :) :) 

Nej, dagen blev inte så passiv som jag tänkt mig igår. Men jag klagar
inte ... det har som sagt varit en helt fantastisk dag.
Efter tivolibesöket och kyrkogården blev det både kaffe och mat hos
Dennis och Dessi, det blev ett toppenavslut på den här dagen.

Och med det så tänker jag alldeles strax krypa ner under täcket och sova
till annandag påsk.
Jag hoppas er dag varit lika fantastisk. Ni får ha ett fortsatt bra avslut
på denna dagen och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar