lördag 12 mars 2016

DET BLEV MELODIFESTIVAL

Det är inte ofta jag kollar på melodifestivalen. Har sett den en gång
tidigare den här säsongen, hemma hos Dennis och Dessi, och ikväll
blev jag inbjuden till Teddy och Pernilla. Och ja, vad kan jag
säga? Låtarna i pausen hade jag kunnat rösta på vilken dag som
helst ... såååå mycket bättre än de tävlande bidragen. :) Synd bara
att det endast sjöngs små "snuttar". 
Jag känner mig helt malplacerad när jag sitter och tittar på ett
musikprogram som helt uteslutet vänder sig till en mycket
yngre publik. Men ja, ja, jag tittade i alla fall, åt godis ... och hade
en trevlig stund. Så inte skall jag klaga inte. hihi

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni haft en härlig kväll ni
också.
Nu får ni sova så gott ... så hörs vi i morgon igen. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar