lördag 26 mars 2016

PÅSKMYS

Det blev en helkväll med familj, god mat och många skratt. Och som
vanligt, när någon annan gör maten, blir jag ju så övermätt att jag
knappt orkar röra mig efteråt ... typiskt mig att äta så mycket. :)

Nu är jag i alla fall ganska trött efter en kväll med mycket sorl, bus
och stim ... och liv i massor. Så nu är det jag som knallar vidare till
sängen.
Och efter att ha varit aktiv och hållit igång i princip sedan i morse,
så är det nästan så jag hoppas på att inte ha något alls att dona
med i morgon.
Men min vana trogen lär väl detta inte stämma ett dugg när morgondagen
väl kommer.

Jag hoppas ni har haft en lika härlig påskafton med nära och kära.
Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.
Hörs i morgon igen.

Godnatt och sov så gott ......



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar