fredag 11 mars 2016

FREDAG KVÄLL

Jag var så himla trött innan ikväll, när vi hade ätit. Jag satt bokstavligen
och slocknade vid köksbordet, så Beatrice tyckte jag skulle vila en stund
innan mitt program 19.00 startade.
Jo visst ... jag somnade innan jag lagt huvudet på kudden och sov så
hårt att jag inte hörde när hon försökte väcka mig. Inte förrän Pernilla
stod vid sängen och verkligen skrek på mig vaknade jag till liv. då var
klockan nästan 21. hahaha
Snacka om att ha sovit bort den bästa tiden en fredag. :) :) 
Jag tror inte jag har några som helst problem med att somna i normal
tid ändå ... jag är fortfarande lika trött, och då har jag ändå varit ute
i friska luften med Bandit. :)

Så nu passar jag på att säga godnatt ... innan jag slocknar igen.
Jag hoppas ni haft en bra dag och en lugn och avslappnad kväll. Ha
nu en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon bitti.

Sov gott ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar