torsdag 24 mars 2016

DET BLEV AFTER WORK

Den här arbetsdagen slutade hur bra som helst.
Det blev AW efter jobbet, så redan runt 15 bommade vi igen och
knallade iväg.
Och tanken var faktiskt att jag skulle sätta mig tillrätta och lägga ett litet
blogginlägg ... väl på plats. Nja, nu gick ju inte det riktigt som planerat.
Jag som aldrig brukar ge mig ut på krogen blev nog lite ställd, när det var
supermycket folk och skrän och lite mörkt i lokalen, så där som det ju
brukar vara på sådana ställen. Och jag tog upp mobilen ... men nej, det
vart ingen bra idé, med allt ståhej runt omkring. hehe
Ni får väl bara tro mig på mitt ord när jag säger ... det var en sååå härlig
kväll. Jag hade det hur mysigt som helst ... trots de höga ljudnivåerna.

Det här borde man göra liiiite oftare. Det behöver inte bli så sent eller kosta
så mycket. Men bara att få sitta ner en stund och bara vara gör att man
laddar batterierna så mycket bättre.
Och det är dessutom ett skönt gäng att sitta och babbla med. :) :) :) 
Det blev inte sent, och jag var hemma lagom i tid för lite tjitt tjatt med
tjejerna. :)

Jag hoppas ni haft en lika bra dag och ett toppenavslut denna dag.
Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla söta ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar