onsdag 16 mars 2016

VI BYTTE RUM

Nu dessa veckorna, när Beatrice haft problem med sin fot, har vi bytt
sovrum. Det har varit perfekt för Beatrice att sova i en höj- och sänkbar
säng så hon har kunnat ha foten högt upp på natten.
Hennes egen säng är allt annat än det jag vill sova i. Hon har ju en
loftsäng och jag i en sådan ... nej, det är ingen bra kombination. hahaha

Så jag gjorde det näst bästa. Jag drog ner hela den stora och klumpiga
madrassen på golvet. Det finns ingen chans i världen att jag klättrar
upp och lägger mig i taket. Det fick blir madrassen på golvet istället.

Men det har gått lika bra, har sovit jätteskönt där.
Dock börjar Beatrice känna att hon vill ha tillbaka sitt rum nu. Så det
är väl snart dags med ett rumsbyte igen. Ja, jag måste ju erkänna
att jag saknar min egen säng liiiiite i alla fall. hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar