tisdag 15 mars 2016

DAGENS MÅLTID

Kom hem från jobbet idag till doften av nystekta pannbiffar. Alltså,
jag var ju inte speciellt hungrig när jag steg innanför dörren. Men
när jag väl öppnade köksdörren och såg Pernilla där ... omgiven
av pannbiffar i en stor skål ... mums, vad jag blev hungrig direkt. :)
Snacka om att leva i lyx. Det finns väl inget härligare än att komma
hem till mer eller mindre dukat bord efter en lång arbetsdag.
Jag tror dock att Pernilla och Beatrice mer än gärna byter plats igen
ett litet tag ... när väl Beatrice gips är borttaget. hahaha
Det kan liksom bli FÖR bra av det goda också ibland. hehe

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla söta där ute. Jag hoppas ni
också haft en bra dag ... det har jag haft.
Ni får ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov så gott ......





... och Teddys ord när vi kallade att maten var klar "kommer, jag skall bara ..." hihi ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar