måndag 21 mars 2016

NATTRUNDAN

Det blev en sen ... och väldigt kort ... kvällspromenad med Banditen.
Jag känner mig allt annat än säker när jag går ut efter mörkrets
inbrott. Och efter allt som händer ute i samhället vågar man ju knappt
sig utanför dörren.
Men jag tror faktiskt att Bandit tyckte som jag. Trots att han är hund,
och kanske inte borde vara rädd av sig, ser det ut som om han är
mörkrädd han också. Så han ville bara ut och göra sina behov, snabbt
som ögat, och sen in i porten igen. hahaha

Nu blir det sängen så jag orkar med en lååång arbetsdag i morgon
också.
Jag hoppas ni haft en härlig dag, det har jag haft.
Ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......

... och ikväll serverades det vårrullar och ris, yummi ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar