måndag 25 maj 2015

NY VECKA

Japp, jag går in i min sista arbetslöshetsvecka ... åtminstone för ett
tag framöver. Oj, oj, vad det kändes skönt att säga det. hihi
Nu måste jag verkligen sätta fart med att göra sådant som blivit liggande,
som jag inte hunnit. Så den här veckan tänkte jag försöka koncentrera
mig på min "to do-lista". :) Och så klart står ju allt som har med
Beatrice student att göra överst på den listan. :) 

Nu blir det först lite morgonkaffe så jag vaknar till liv innan jag startar
dagen. Har en del telefonsamtal, mail och post som måste fixas. Men det
får som sagt komma efter kaffet ... måste kunna koncentrera mig.

Jag hoppas ni får en strålande dag mina vänner. Var rädda om er
där ute och ha en härlig början på denna vecka. :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar