tisdag 12 maj 2015

DET HAR FIRATS ORDENTLIGT

Nej, jag har inte somnat än. Har varit vaken väldigt många timmar nu,
så jag känner att det faktiskt är hög tid för sängen. Jag vet inte om jag
är övertrött eller vad det beror på, men just nu är jag superduperpigg. 

En som var otroligt trött när vi kom hem till Dennis och Dessi var
Alexander. En lång dag på dagis och sen en festmåltid ute med farmor
och faster kan ju göra vem som helst trött och kinkig. :) :) Men nu är
åtminstone tvååringen ordentligt firad ... och farmor helt slut. hihi

Jag säger godnatt nu till er som fortfarande är vakna. Till er andra
får det väl bli ett godmorgon istället. :) :) :) 
Jag hoppas ni haft en strålande dag, med mycket humor och kärlek.
Ha en riktigt god natts sömn och ett bra uppvaknande i morgon
bitti.
Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar