fredag 29 maj 2015

JAG ÄR LISTAD

Då var läkarbesöket klart och jag är riktigt glad att han inte hittade något allvarligare fel på mig ... iallafall inget annat än vad lite vitaminer kan göra för skillnad. Skall visserligen inkomma med lite prover till vårdcentralen nästa vecka, mest för att slå bort ALLA eventuella fel.
Men det är som jag har sagt innan ... jag känner mig helt utomordentligt frisk. Och så tänker jag absolut hålla mig också. 
Vad är lite blod här och där ... så länge man får bra förklaringar av läkaren varför. Och DET fick jag. hehe

Det var lite lustigt. När han skulle kolla vilken läkare jag brukar gå till, visade det sig att jag står skriven hos en läkare jag aldrig någonsin har varit hos. 
Tänk, jag hade inte ens en aning om att jag listat mig någonstans. 😀😀😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar