fredag 29 maj 2015

VILKEN DAG

Wow säger jag bara......
Jag var totalt färdig i mitt huvud när jag kom hem igår kväll. Jag
kastade alla påsar på köksbordet, kastade mig själv på sängen, slog
igång TV'n och började kolla in "Dr Quinn", Pernilla kom in med
en kopp kaffe latte ... sen minns jag INGET MER. :) :) Jag slocknade
som en sten och sov på samma sätt HELA NATTEN. :) Jag vaknade
visserligen till ett par timmar efter att jag somnat ... men det var ungefär 
att jag slog upp ögonen och sen bara slöt jag de igen.
Men detta var vad jag behövde ... bara komma bort från stan över en
dag och inte ha en massa planerat mer än att gå omkring och ha
det trevligt.
Dock blev det inte som jag tänkt mig med Beatrice studentpresent, så jag
har fortfarande en liten del kvar att fixa.

Nu blir det en kopp kaffe i lugn och ro innan jag gör vid mig och beger
mig mot vårdcentralen. Har ju en läkartid där idag. :) 

Ni får ha en strålande dag alla och var rädda om er där ute. :) :) 

GODMORGON

... på väg hem från en härlig dag i Ullared ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar