tisdag 26 maj 2015

JAG ÄR FAKTISKT FRISK

Japp, jag är väl någorlunda frisk. hehe
Jag var ju på vårdcentralen igår med mina små problem. Och jag
är glad att jag åtminstone inte har några infektioner i kroppen. Ett
nytt läkarbesök är beställt ... redan den här veckan. För när jag
börjar mitt nya arbete nästa vecka tänker jag inte låta något stoppa
mig. Nope, då blir det inga läkarbesök eller andra "måsten" ... inte så
länge jag arbetar i alla fall.

Visst är det väl typiskt? Nu när jag gått arbetslös så här länge, har inget
oförutsett inträffat ... med hälsan eller något annat. Och NU när jag
äntligen har fått lite tur i arbetslivet så skall det helt plötsligt behövas
gå både till läkaren och andra ställen. Men nej, det tillåter jag inte.
Så andra kallelser har jag också bokat om så det inte skall störa mina
planer. :) :) :) 

Nu har jag mitt läkarbesök på Fredag ... och jag är övertygad om att jag
kan få hjälp på stående fot så att det inte blir några besvär framöver. :) :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar