lördag 16 maj 2015

KVÄLLEN MED LITE BILDER

Då är vi hemma igen efter en trevlig festkväll. Jag vill ju egentligen inte
säga "äntligen" eftersom jag haft en trevlig kväll.
Många av er känner säkert till mitt lilla problem när jag druckit alkohol
och sen kommer ut i luften. YES, benen blir som gele och man skulle
kunna tro att jag druckit hur mycket som helst.
Det var alltså det som hände ikväll. Jag drack inte så värst mycket. Och jag
var ute flera gånger med folk som rökade. Hade inga speciella känslor att
det blivit för mycket dricka ... ända tills jag kom ut sista gången. Medan jag
väntade på att Dennis skulle komma och hämta mig och Beatrice kände jag
riktigt hur benen plötsligt ville ge vika.
Ja, tro't eller ej, men när jag väl var på väg till bilen kunde jag inte ta ett
steg ... Pernillas syster och Beatrice fick leda mig till bilen. Allt medan
Madde, Beatrice och Dennis vrålskrattade. 
Alltså ... hur genant är inte detta då? hahaha
Jag skall ju visa gott omdöme ... inte tvärtom.
Nu när jag väl kommit hem känns allt bara bra. Allt däremellan kan vi kanske
ta en annan gång. För nu bara MÅSTE jag lägga mig ner i sängen och 
försöka få några timmars sömn. 

Jag hoppas ni också fått en bra Lördag, min har varit toppen. Ha nu en fortsatt
härlig kväll alla ni som fortfarande firar att det är Lördag.
Godnatt och sov så gott alla söta. :) :) 





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar