onsdag 13 maj 2015

KNACKA DÖRR-VERSIONEN

Första dagen den här veckan som jag verkligen suttit ner läääänge med
mina jobbitar. Det har annars varit ganska segt den här veckan.
Var tvungen att börja med att ringa försäkringskassan och lite annat som 
måste göras ... allt för att det skall bli så bra som möjligt för både mig och
Beatrice.
Och sen körde jag faktiskt upp ett antal CV'n. Fick ta Dessi till hjälp med 
deras maskiner, har ju ingen fungerande skrivare hemma för tillfället. :) 

Min tanke är att köra ett riktigt race med spontanansökningar. Det var Dessi
som kom på idén en dag när vi satt och spånade på det här med jobbsökningar.
Då slog det henne att jag kunde ju använda offentligheten för att skicka
iväg en massa spontanansökningar. Så nu drar jag iväg med en massa
och sätter upp i stan ... det finns ju hur många ställen som helst, träd, 
lyktstolpar, busshållplatser m.m. :) :) :) 

Det blir en ny sorts knacka dörr-version. Får se hur väl den slår ut då. hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar