måndag 25 maj 2015

LÄKARVÅRD

Det var längesedan jag själv behövde läkarvård. Det känns som jag varit hos läkare ofta och med alla andra, själv har jag klarat mig ganska bra från allt det dåliga.
Nja, ända tills idag då. 😕

Idag fick jag ringa till vårdcentralen. Mår lite märkligt med konstiga blödningar här och där, och det känns ju inte så bra. Man skall ta kroppens signaler på allvar sägs det ju. Så jag får väl ta tjuren vid hornen och kolla upp vad det kan vara för fel.

Tror ju inte att det är något allvarligt eftersom jag inte känner mig speciellt sjuk.
Men som sagt, jag tar det säkra före det osäkra. 😕😕

2 kommentarer:

  1. krya på dig. Hoppas du blir bra till du skall börja ditt arbete

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.Det skall jag nog se till, har en läkartid redan denna veckan. Jag tänker inte låta något hindra mig från jobbet. :) :)

      Radera