fredag 29 maj 2015

MAILEN FORTSÄTTER

Jag vet att jag inte hade behövt göra det just idag, men jag kunde
ändå inte låta bli att kolla lite jobbrelaterade mail i alla fall. Det
dräller in i inboxen mellan varven så det gäller att hålla undan
där inne.
Och nu kom jag ju plötsligt på att jag även måste meddela facket
om min nya anställning.
Jag har varit så speedad och adrenalinet har verkligen pumpat för
min nya anställning, att jag helt glömt bort saker runt omkring.
Så ja, det finns detaljer som måste skötas trots att jag på Måndag har
ett arbete att gå till.
Oh ... vad jag längtar tills Måndag. :) :) :) 

Nu blir det en date med läkaren ... håller tummarna för att de hittar
något på ett enkelt sätt redan idag så jag slipper dona med det när jag
väl börjat arbeta. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar