tisdag 26 maj 2015

DET FICK BLI IKEA

Det blev något hektiskt idag när det både var möte i stan och sen
inköp av studentkläder. Så för att hinna ... och framför allt orka ... 
med allt annat runt omkring, så fick det helt enkelt bli en trevlig
middag på Ikea. Det måste vara första gången någonsin där jag
bara precis gått in och käkat middag och sen gett mig iväg igen.
hahaha ... kortaste besöket jag har gjort på Ikea. :) :) 

Nu blir det snart sängen. Känner mig otroligt lugn hela jag. Det
är något av en ny upplevelse och det beror säkerligen på att jag
inte tvingat mig själv att prestera som jag brukar. Jag njuter av
lite ledighet inför nya jobbet på Måndag.

Nu säger jag godnatt till alla. Jag hoppas ni haft en lika härlig
dag som mig. Ha er en otroligt god natts sömn så hörs vi i
morgon igen.

Sov gott ......















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar