lördag 23 maj 2015

VÅR BUSIGA LILLA VOVVE

Har suttit här och dåsat, funderat och datasurfat lite medan jag väntat
på att Beatrice skall orka sig upp ur sängen. Snacka om att vara seg. Det
brukar alltid vara jag som inte orkar och Beatrice som får vänta
otåligt. Men idag var det lite tvärtom. :) :) 
Jag har åtminstone blivit varm i kroppen igen ... lagom tills jag nu skall
ge mig ut. :) Tur vi bara skall rusa till bilen. :) 

Och innan vi ger oss iväg måste jag ju bara visa hur otroligt duktig (tycker
han själv) Bandit är när han är ensam. 
Vi håller ju på att drilla honom. Och det blir längre och längre stunder
han faktiskt kan vara ensam utan att behöva gå på "toaletten". Dock är
han ju busig och det räcker med att han är ensam någon timme för att
det skall se ut så här i köket. hahaha
Jag har ingen aning om hur han får tag i allt, det är ju inte precis så att
vi låter det ligga framme på golvet. Så ja, jag antar att han är en mästare
på att hoppa högt. :) :) :)

Bandit tycker det är tråkigt att vara ensam och det är ju en himla tur för
våra pinaler att han inte är det varje dag. hihi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar