söndag 17 maj 2015

LITE OM KVÄLLEN

Jag vaknade redan runt 7-snåret trots gårdagens intag av starkare drycker. 
Jag vill ju inte påstå att jag är superpigg ... men jag är i alla fall inte bakfull. 
hehe

Som jag redan skrev igår kväll hade jag en fantastisk eftermiddag och kväll. 
Jag träffade både gamla och nya ansikten. Och en del har etsat sig fast. 
Ni vet, vissa behöver inte göra så mycket väsen av sig för att man ändå skall 
se att de har hjärtat på rätta stället. Ett sådant par stötte jag på igår kväll. 
Bara genom att bry sig fick de faktiskt mig att tappa lite av fattningen.
Tänk att det finns så underbara människor runt oss som egentligen alla borde
få chansen att lära känna. :) :) :) 
Jag fick både goda och värdefulla råd och tips ... samtidigt som Beatrice
också blev både sedd och hörd.
Alltså, det kändes som att detta par visste vad jag tänkte innan jag själv
visste det.

Nej, nu tjatar vi inte mer om det. Jag hade det i alla fall riktigt härligt. Och
nu behöver jag bara ha bort en del av eftersmaken. Känner mig något
sträv i munnen fortfarande så det blir till att hälla i mig massor av kaffe.
Ni får ha en strålande dag alla där ute. Själv tänker jag inte göra så värst
mycket. Det är ju Söndag så det blir bara mys här hemma idag ... hoppas
jag. :) :) 
Var nu rädda om er och ta hand om varandra, så hörs vi lite senare.

GODMORGON

... och så här ser man ut när man får världens vidrigaste drink i munnen. hihi ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar