söndag 24 maj 2015

MIDDAG MED FAMILJEN

Det var ett tag sedan jag kom hem från mamma. Men som den osociala
och smått galna person jag är, dök jag datorn direkt och har bara suttit
och nördat framför den. Typiskt mig ......

Men vi hade i alla fall en härlig familjeeftermiddag. Det var liv och
rörelser, stök och högljudda röster ... och jag älskade det, som alltid
när familjen är samlad. :)
Och inte minst en god middag som Beatrice stått och donat med innan
vi andra dök upp hos mamma och maken hennes. :) 

Nu tänkte jag dra mig tillbaka. Ögonen känns något tunga och jag
hoppas att jag skall kunna somna hårt och sova HELA natten.
Jag hoppas ni också haft en härlig dag och kväll med nära och
kära. Ni får ha en ordentligt god natts sömn med mysiga drömmar. :) 

Godnatt och sov gott alla ......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar