lördag 23 maj 2015

FESTIVALYRA

Jag bojkottade melodifestivalen för flera år sedan, när Finland
gick och vann med en rocklåt. Jag är ju en gammal inbiten
schlagernörd. Och när det sen blev en massa ändringar med en
massa finaler ... och inga schlagerlåtar, nej då orkade jag inte
följa det mer. Men ikväll har jag faktiskt kikat en del på det. Jag
kan väl säga att jag inte är speciellt imponerad. Dock tycker jag
att Måns gjorde ett fantastiskt framträdande.
Nu är det visserligen inte avgjort än, men det skulle inte förvåna
mig om Måns faktiskt gick och vann hela rasket. Han har en
vinnarskalle och låten är absolut ett vinnarmaterial. :) 

Nu säger jag godnatt. Skall snart krypa ner under täcket och kika
lite mer på mellon.
Ni får ha en fortsatt härlig kväll och melloafton. Få er sen en
riktigt god natts sömn med GLADA drömmar.

Natti natti ...... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar