söndag 31 maj 2015

INGEN VANLIG SÖNDAG

Nej, idag är det ingen vanlig dag, det firas faktiskt TVÅ saker idag.
Det är både "mors dag" och "internationella dagen mot tobak". Yes,
jag firar gladeligen båda delarna. :):) 
Men eftersom jag nu vaknade så sent som jag gjorde lär jag inte hinna
med att fira något alls förrän sent i eftermiddag. Så jag får väl ta
en tripp till affären också. Typiskt mig att vara ute i sista stund. 
Idag skall jag även fixa Beatrice studentpresent, som jag egentligen
skulle fixat härom dagen. Jag har inte haft någon som kunnat hjälpa
mig bära hem den från affären, så det har blivit helt försenat.
Men nu är det inte många dagar kvar så idag måste jag ta tag i det. :) 

Men nu skall först kaffet ner, så jag vaknar till liv ordentligt. Och sen
får jag ta itu med allt annat.
Ni får ha en bra Söndag mina vänner. Var rädda om er där ute ... och 
njut av veckans sista lediga dag. :) :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar