lördag 30 maj 2015

MER ÄN EN KORTIS

Numera går det ju inte att "bara" gå ut en snabb runda innan
kaffet ... inte sedan Bandit kom för att bo hos oss. :) 
Jag tog Bandit på en morgonrunda innan kaffet. Och jag tänkte
att det skulle bara bli en kortis så han fick göra sina behov. Sen
skulle jag i vanlig ordning upp och dricka morgonkaffe. Men guuuuu
vad han skall stanna och morgonmysa med ALLA vovvar han träffar.
Och nej, det är inte en eller två, där vi bor vimlar det av hundar som
mer än gärna stannar och hälsar de också. :) :) :) 

Men nu har jag äntligen kommit hem och hällt upp en STOR kopp
kaffe och här stannar jag nog mer än gärna någon timme till så jag
får mornat mig ordentligt ... har ju inte fått upp ögonen än. :) 

Ni får ha en bra Lördag alla ... med nära och kära. Var rädda om 
er och ta hand om varandra, njut av helgen.
Ha det bäst ... 

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar