fredag 29 maj 2015

ÄR DET NU JAG SKALL FÅ PANIK

Inte nog med att Beatrice tar studenten om precis en vecka. Nu skall
hon även ut på vägarna. Alltså ... detta är mitt YNGSTA barn. Åren
har sprungit iväg ... och jag med den känns det som. :):) :) 
I alla fall ... idag var vi ute och körde för första gången. Det var inte
mer än en halvtimme, men det räckte för att Beatrice skulle få lite
kramp i fötterna och svettiga händer. hihi
Men hon hade åtminstone roligt och ville inte släppa ratten när hon
väl satt sig på förarstolen. Då var det bara mer ... och mer ... och mer.
Så ja, det här kommer att bli jättebra. :):) 

Nu skall jag njuta av resten av kvällen framför lite TV innan det är
dags att krypa ner under täcket.
Jag hoppas ni också haft en bra dag och en mysig kväll. Ha en 
fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar