fredag 12 maj 2017

JOBB OCH JOBB

Efter en väldigt arbetsam hemgång från kontoret igår, är jag himla glad att jag faktiskt bestämde mig för att jobba hemma idag. Ja, det var till och med så skönt att ha den vetskapen, att jag inte kunde låta bli att sätta igång direkt när jag satte mig i köket med mitt morgonkaffe.
Det känns bra ... jag har varit igång någon timme redan. 😊

Igår var det inte mycket med mig när jag, mitt ute i stan bland bilister och andra trafikanter, tappade fotfästet och balansen blev helt uppåt väggarna tokig.
Det löste sig bra, hjälpen kom, och jag kom hem tryggt och säkert ändå. Men det tog på krafterna, så hela kvällen var jag ganska matt och trött. Det är väl kanske därför jag vaknade i morse och kände mig sååå taggad att sätta igång. hehe

Jag känner att jag kommer att få en superbra arbetsdag. Och nu hoppas jag att ni andra också får en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.
Ja, det är ju Fredag. Och då skall man njuta av att det snart är helg. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar