torsdag 25 maj 2017

GENTLEMANNADAGEN

Tivolit blev hur bra som helst.
Något orolig var jag när vi skulle dit. Med tanke på mina senaste känslor bland mycket folk, funderade jag på hur jag skulle fixa hundratals människor ... på en och samma gång. Men jodå, det gick bra. Fick sätta mig lugnt och stilla  på rullatorn ett par gånger. Men vi tog det lugnt och det blev en lyckad dag.
Alexander var i sitt esse och klappade "Hi five" flera gånger med figurerna som gick omkring där. Han har blivit riktigt modig ... den lilla krabaten. 😀

Men ja, jag skulle ju ljuga om jag sa att det inte var skönt att komma hem igen. Jag njöt i fulla drag av att få komma till mitt eget kök, mina egna pinaler ... och framförallt FOLKTOMT. hahaha
Nu väntar en fortsatt mysig kväll framför TV'n, innan jag gör som barnen i allmänhet ... kryper ner och kramar kudden. En ny arbetsdag väntar i morgon, och det gäller ju att få sin skönhetssömn. 😉

Jag hoppas ni också haft en toppendag med nära och kära. Ni får ha en bra kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar